قطعا نه
من میخواستم ۳۷ هفته بده ک گفت من ریسک نمیکنم ک خودمم اورژانسی ۳۷هفته شدم😂
اگه شرایط نرمال باشه زیر ۳۸ نمیدن
نه معلومه ک نمیده باید ۳۸هفته رد بشی
بچه باید رشدش تکامل پیدا کنه زودتر زایمان کنی مشکل تنفس پیدا میکنه
چون بچه تا ۳۸هفته در حال تکامل هست
نه.تازه منو ۳۵ هفته گف یه سونو رشد دیگه بده بعد نامه بدم هفته اخر خرداد ب امید خدا میشه..زودتر کارخودت سخت میشه با وزن کم و ممکنه بستری کنن نگه دارن یکی دوهفته رو هم تحمل کنید
اره ب من داد ولی تاریخ زد۳خرداد
نامه رو ولی داد گفت امکان داره زودتر درد بگیری
بستگی به شرایطط داره به من ک ناممو ۳۸هفته داد
من ۳۴هفته ناممو داد
فککک نکنممم
نه زیر ۳۸ هفته سزارین نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.