سلام مامانا
شما تو هر وعده هر دو سینه رو میدید؟

۶ پاسخ

هر سینه رو باید ‌10 دقیقه یه ربع بدی چون اولش آبه... من چون شیر خوردن بچم نیم ساعت تا چهل دقیقه طول میکشه جفتش رو میدم

اگ سیر نشد اره چون وزن بچم پایین دکتر گفت قشنگ نیم ساعت هردو طرفو لخوره

نه
اول چون بلد نبودم فقط از سینه راست شیردادم
بعد به مشکل خوردم سینه راست بزرگتر شد پر از شیر میشد که در واقع آب بود بیشترش و بچم به سختی میخورد چون میپاشید و یا باید میدوشیدم یا دو سه وعده میخورد تازه می‌رسید به شیرچرب اما اون سینه چپ یه وعده میخورد خالی میشد
گاهی فکرمی‌کنم بچم اول رفلاکس نداشت شاید همین پاشیدن و زیاد بودن و آبکی بودن سینه راستم که بچم مجبور بود تندتند بخوره باعث شد رفلاکس بگیره

اره جفتشو میدم
یکیشو بدی هر سری ،سینه‌هات بزرگ کوچیک میشه

من هردوتا رو میدم نمیدونم درسته یا غلط

نه یک سینه باز دفعه بعد اون یکی دیگه

سوال های مرتبط