۱۷ پاسخ

انشاالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم

به سلامتی عزیزم😍

بسلامتی عزیزم😍ایشالا منم بیام بگم دارم میرم بیمارستان😭😭

انشالله بسلامتی عزیزم برای همه دعا کن

بسلامتی و دل خوش دست راستت روی سر من
منو دعا کن لطفا برسم به ۳۷ ۳۸ هفته

چرا زود فردا چند هفته ای ؟؟‌

به سلامتی امیدوارم بهترین زایمان رو داشته باشی عزیزم

لباست چ خوشگله

عزیزم دقیقا چند روزته

بسلامتی عزیزم
زود نیس؟؟؟؟

بسلامتی عزیزم 😍

چرا انقد زود؟؟؟؟؟

۳۷ هفته سزارین میکنی؟؟؟؟

چند هفته و چند روز هستید دقیق؟

گلم چرا اینقد زود فقط؟

انشااله بسلامتی بچتون صحیح سالم بگیر یت بغلت عزیزمم

ب سلامتی باشه🙏

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم🧸🎈 مامان پناه خانوم🧸🎈 ۸ ماهگی