۸ پاسخ

فقط نباید تپل شدن ملاک باشه که
باید ببینی به بچت چی میسازه مثلا میگن نان خیلی تپل میکنه ولی به هر بچه ای نمیسازه چون سنگینه

نان.

نان میگن خیلی وزن دهی داره البته اگر به بچت بسازه
من گیگوز دادم خوب نبود برا بچه من خیلی
اپتامیل پرونوترا میدم راضیم الان
باید ببینی چی ب بچت میسازه

اپتامیل پرونوترا خوبه

نان خوبه

ببلاک

نان .اپتامیل هردو عالین

مگه وزن نینیتون چقدره عزیزم ؟

سوال های مرتبط