رفتم دکتر گف شاید از روده ات باشه برام سونو نوشت قرص هم نوشته میترسم بخورم گفتم شاید حامله باشم ژلوفن نخوردم ولی خیلییی درد دارم غیر قابل تحمل ان شاء الله میرم هفته یعد سونو دعا کن حامله باشم منم برات دعا میکنم گلم
ببین اصلا نمیتونم راه برم عطسه میزنم درد میگیره در این حدم
دقیقا مثل منی سوال منم هست علائم های بارداری دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.