سی رو هم رد کنی میگی کاش ۳۴ بودم ،.۳۴ رد کنی میگی کاش ۳۷بودم😶😐استرس نداشته باش میگذره ، من بدون سرکلاژ تا اینجا اومدم 😫🫠
اتفاقا ب سی ک میرسی استرس هات بیشتر میشه😁
دقیقااااا😔😔😔
عزیزم میرسی انشالله چرا فکر میکنی سرکلاژ خیلی وحشتناکه؟ من ۲بار سرکلاژ شدم و سر دخترم هم به موقع زایمان کردم🥰انشالله به موقع نینیتو بغل میگیری🙏🏼🌸
والا سی هم رد شدیم هنوز خیالمون راحت نشده
اوفففف خدا کنه بسلامتی برسی به هفته های بالاتر
انشالله به سلامتی زایمان کنیو
وای منم سرکلاژم به نظرتون از چه هفته ای برا بچه مشکلی پیش نمیاد؟؟.
اگه رعایت کنی انشالله تا آخر بارداری به سلامت می رسی
منم سرکلاژم دلم میخواد به ۳۸ برسم زودتر😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.