۳ پاسخ

برو بهداشت

اگه درد شکمت ادامه داشت حتما برو زایشگاه بچرو چک کنن

انشاالله هیچی نمیست نگران نباش بچه تکون میخوره زیاد واس اونه

سوال های مرتبط

مامان سه قلوهام🤰🩵 مامان سه قلوهام🤰🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
خانما من سزارینی هستم تروخدا بیاین بگین چه گنی بعد زایمان ببندم شکم لعنتی جمع بشه اگه عکس دارین عکس بزارین یا بگین چه مدل بخرم بنظرتون گن ساعت شنی خوبه؟لطفا لطفا بگین متنفرم از شکم.گنده

بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری