عادیه
و این عذاب نیست
عذاب رو مادرایی میکشن ک بچه فلج و لاعلاج دارن تو بستر خونشون دیگ این کلمه رو بکار نبر عزیزم
اره عادیه
چرا همه چیزو سخت میکنین
وقتی میزنه باهاش بازی کن یا شعر بخون
سرش با چیزی بند کن بعد نمازتو بخون ک حساس نشه
دقیقا با مامان آراد موافقم باید از یه دید دیگه زندگیو ببینی! بچه داری همینه عزیزم اسمش روشه بچه
والا پسر من هشت سالشه هنوز عذاب میده
دیگه همه ی بچها همینن اگه عقلشون میرسید این کارا رو نکنن که بهشون نمیگفتن بچه!!!!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.