۸ پاسخ

اره دقیقا دختر منم همین جوریه میگ فقط تو دهنم باشه میک نمیزنه اصلااا درش میارم شروع میکنه گریه همه میگن این گشنشه اما من میدونم که گشنه نیست الکی داره گریه میکنه پستونکم براش خریدم اما اونم بد میگیره الان پستونک رو میزارم رو سینم سرشو میارم نزدیک پستونک رو میگیره ولی زود ول میکنه

عزیزم پستونک بده از بابت فرم دهن و دندون هم نگران نباش زمانی جای نگرانی داره که دندون در بیاره
پستونک همین بیبی لند معمولی و بخر چون هر ماه باید دور بریزی زمانی ارتودنسی بخر که احساس میکنی وابسته شده
اگه وابسته سینه بمونه از نظر روحی اسیب میبینه وقتی به زور دورش کنی

ترکش بده وگرنه بیچاره ای

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

نه نمیدمش فکش میگن زود میاد جلو

باید بهش پستونک بدی

پستونک نمیخوره مگ

پستونک ندادی؟

سوال های مرتبط