منم با این مشکل نامه دادن برم متخصص گفتن اگ تایید کنه نمیتونی سزارین اجباری میشی
منم رفتم دکترقلب بخاطر استرس همش توش قلب میگیرم
اکو کرد گفت مشکلی نداری فقط یکم شلی و گشادی دریچه قلب داری که اونم تقریبا برا همه هست
ناامید شدم واسه اینکه دلیل پیدا کردم برا سزارین
منم همین مشکلو داشتم و دارم
سزارین شدم
همینا بهش بگو
اگه استرس میگیری حالت بد میشه بگو
بگو فشار و سنگینی رو نمیتونی تحمل کنی
منم نرمی دریچه قلب شدید دارم یعنی منم میتونم نامه سزارین بگیرم؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.