معاینه شدم جیگرم هنوز آتیشه😅🥲
اینجا همه چی به اجباره
حتی انتخاب نوع زایمانمون☹️🤦🏻♀️
من فردا عمل میشیم استرس دارمممم
من اولیمو طبیعی بود با هفت ساعت درد دومی رو سزارین من بهت میگم طبیعی بهتره سزارین از هر جات ی درد میزنه بیرون ولی طبیعی بعد زایمان ی آدم عادی میشی
🙂🙂🙂🙂اوهوم
اره من ی بار معاینه شدم جووونم رف خداروشکر ک بسته بودم سزارین شدم
من سه تا طبیعی آوردم دوتای اولی خیلی سخت بود ولی آخری راحت بود چون هم دردام خونه کشیدم هم ریز بود .الان بازم استرس دارم.
عزیزم سزارین پاره نمیشی؟
والا من یکی طبیعی اوردم بخدا انقدم میگن وحشتناک نیس
مگه تجربشو داشتی؟
من ک میگم اونقدرها هم سخت نیست اگه لگنت بزرگ باشه من طبق گفته دکتر لگنم بزرگه و برام خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.