۴ پاسخ

یا همون پوره میوه ها شروع کن ک بچه یبوست نشه

من پوره سیب دادم شیر نریختم چون طعم سیب خوبه

بهتر هست با حریره بادوم شروع کنی . با آب درست کن و تو چند دقیقه ،شیر خشک یا شیر مادر اضافه کن.روز اول یه وعده به اندازه ی یک قاشق مرباخوری بده و روز دوم دوتا قاشق تا ۶ قاشق ادامه بده و بیشتر از ۶ تا قاشق مرباخوری نده

بهتره اولش با فرنی خیلی رقیق شروع کنی

سوال های مرتبط