۷ پاسخ

خودش برمیگرده موقع اش ک بشه

از چهار پنج

عزیزم از الان بزار ولی در حد چند دقیقه بچه زود خسته میشه

بذارش فقط خودت پیشش باش هر چی بیشتر بمونه براش بهتره

بزارش ولی در حد چند دقیقه اگه دیدی میخواد گریه کنه بلندش کن. روزی چند بار میتونی اینکار وکنی. برای فرم سرش و گردن گرفتن خیلی خوبه.
زودتر از اینا هم‌میتونستی بزاری

من یه ماهش بود کولیک اذیتش میکرد برعکس میذاشتمش میخوابید

از الان بزار دیگه فقط اذیت شد برش گردون

سوال های مرتبط

مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی