از همون اول فقط روحالت بخواب باشه یچیزم زیرش بذار تنش درد نیاد
از به دنیا اومدن
من از حدودا بیست روزگی گذاشتم
مدل کالسکه اش اینجوریه که کامل خوابیده میشه و بچه اصلا اذیت نمیشه
من هم كرير گرفتم هم كالسكه،كرير رو كالسكه نصب ميشه فعلا با كرير رو كالسكه ميبرم بيرون
من از 1ماهگی گذاشتم
بستگی به مدل کالسکه داره فکر میکنم. من از ۳ماهگیگذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.