از کی میشه بچه رو گذاشت داخل کالسکه ؟

۶ پاسخ

از همون اول فقط روحالت بخواب باشه یچیزم زیرش بذار تنش درد نیاد

از به دنیا اومدن

من از حدودا بیست روزگی گذاشتم
مدل کالسکه اش اینجوریه که کامل خوابیده میشه و بچه اصلا اذیت نمیشه

من هم كرير گرفتم هم كالسكه،كرير رو كالسكه نصب ميشه فعلا با كرير رو كالسكه ميبرم بيرون

من از 1ماهگی گذاشتم

بستگی به مدل کالسکه داره فکر میکنم. من از ۳ماهگی‌گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان نیکراد جون👼 مامان نیکراد جون👼 ۱۴ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی