۱۶ روز از موعدم گذشته و بین این ۱۶ روز لکه بینی در حد ترشح داشتم قهوه ای مایل به کرم حالا دیروز یک لحظه دلم درد گرفت مثل پریودی ازم اول خون روشن آمد بعد هم ک پد گذاشتم اصلا کثیف نشد حین دسشویی یکم میومد امروز از صب رفتم هیچی نی تست هم دیروز قبل خونریزی زدم منفی بود
قربونت برم فداسرت 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.