صبر کن تنها راهش صبره
نه ماه باید صبر کنی تا نی نی بدنیا بیاد
برو تیتر بتا بده
بتا بده فعلا
اره بگو تیتر بتا ، صبح برو تا ظهر آماده ست برو تحویلش بگیر
خدا کنه فردا پیام بزاری بگی خدایا شکرت منم مامان شدم 😍
تیتر بتا با بتا چ فرقی داره؟؟
صبح برو ازمایش بده تلفنی هم میتونی جوابشو ازشون بگیری
تیتر بتا بده بهتره
گلم برو خونه اگه باردار باشی زیاد نباید جای باشی استراحت کن گلم
ازمیش بده بعد مثلا دو ساعت بعدش که گفتن جواب حاظره تماس بگیر با ازمایشگاه بگو بهت بگه مثبته یا منفی دیگه اینو ک بهت گفت عصرش با شوهرت برو خود ازمایشو بگیر
تیتر بتا بگیر
بگو جوابش رو برات ارسال کنن اینترنتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.