و منی ک یک ماه غذای دیاکو رو شروع کردم ولی دقم داده نمیخوره☹️☹️☹️
با موز میدم
یا تو فرنی میریزم
من با کره میدم
اب پز کن با پشت چنگال له کن و میتونی کره یا شیر و یا فرنی یا خرما یا پنکیک یا سالاد الویه ترکیب کنی بدی
عزیزم میتونی زرده رو با بیسکویتت
کره
سیب زمینی
فرنی
پنکیک
اینا بهش بدی
از ۶ ماهگی مجازه اب پز کن زرده رو با شیر یا ابجوش له کن و رقیق کن بده بش یا هم بریز تو الویه کودک بریز تو فرنیش
یکی میگفت خام بدین مگه میشه خب
بنظرم ابپز بدی بهتر میخوره من هنوز ندادم
من از ۶ ماه و سه چهار روزش بود ک میدادم
ابپز میکنم
زرده رو فقط قاطی فرنی میکنم
سوال منممم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.