۹ پاسخ

و منی ک یک ماه غذای دیاکو رو شروع کردم ولی دقم داده نمیخوره☹️☹️☹️

با موز میدم
یا تو فرنی میریزم

من با کره میدم

اب پز کن با پشت چنگال له کن و میتونی کره یا شیر و یا فرنی یا خرما یا پنکیک یا سالاد الویه ترکیب کنی بدی

عزیزم میتونی زرده رو با بیسکویتت
کره
سیب زمینی
فرنی
پنکیک
اینا بهش بدی

از ۶ ماهگی مجازه اب پز کن زرده رو با شیر یا ابجوش له کن و رقیق کن بده بش یا هم بریز تو الویه کودک بریز تو فرنیش

یکی میگفت خام بدین مگه میشه خب
بنظرم ابپز بدی بهتر میخوره من هنوز ندادم

من از ۶ ماه و سه چهار روزش بود ک‌ میدادم
ابپز میکنم
زرده رو فقط قاطی فرنی میکنم

سوال منممم هست

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 ۱ سالگی
مامان نوک طلا نوک حنا مامان نوک طلا نوک حنا ۱ سالگی
مامان مامان آراد🧿 مامان مامان آراد🧿 ۱۶ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۸ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی