سلام خانما گردو رو از چند ماهگی شروع کردین؟

۲ پاسخ

من میدم بهش ولی تو اوتمیلش میریزم یا تو پوره موز

بعد از یکسالگی

سوال های مرتبط

مامان پسرک آبی🩵🧸 مامان پسرک آبی🩵🧸 ۹ ماهگی
مامان الارا ♡آرین مامان الارا ♡آرین ۱۲ ماهگی