سلام خانوما مای بی بی سایز 1دو بسته بست میشه یا بیشتر بگیرم

۲ پاسخ

من ی بسته گرفتم بابا😂😂 مطمئنن بیشتر لازم میشه ادم اونموقع میخره دیگه

فعععک نکنم
خاهر زادم ب دنیا ک اومد روزی 8تا مای بیبی عوض مبکرد

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد