سلام مامانا
مای بی بی سایز یک و‌دو چن بسته لازمه ؟

۴ پاسخ

من دوتا سایز ۱ گرفتم تعداد بالا
یدونه سایز ۳
ایشالا مسیرم بخوره دوتام سایز ۲ میگیره تعداد بالا فلنه کافیه

موقع دخترم که وزن تولدش ۳۶۰۰ بود اما استخوان بندیش ریز بود ۷ تا سایز ۱ و ۴ یا ۵ تا سایز ۲ استفاده شد
من مولفیکس گرفتم

من از هر کدوم ۱بسته گرفتم داشته باشم چون میگن ممکنه اصلا به بچه نسازه

در حد نیاز اولیه بگیر عزیزم چون امکان داره حساسیت نشون بدن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری