۲ پاسخ

منم اوابوست و اووژن میخوردم

اوابوست من خوردم
ماه اول گرفت
شایدم شانسی بود البته

سوال های مرتبط

مامان مامان عشقام مامان مامان عشقام ۶ سالگی
مامان مامان عشقام مامان مامان عشقام ۶ سالگی