خانما کسی تو بارداری رفته دندون پزشکی؟؟

۳ پاسخ

آره من ۶ هفته رفتم دندون عقلم شکسته بود با درد شدید داشتم برام کشیدن فقط عکس نمیشه گرفت که از قبل عکس دندون داشتم

آره ولی اول سه ماهه دوم بود اما خب من گفتم آمپول نزنه یکی از دندون هام زیادی لق بود درش آورد

من دندونم عفونت داشت رفتم گفت تو بارداری انجام نمی‌دیم فقط بهم اموکسی سیلین و استامینوفن ساده داد

سوال های مرتبط

مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان کوچولو🥹 مامان مامان کوچولو🥹 ۲ ماهگی