۵ پاسخ

با آب نمک قرقره کن هر شب دکتر من می‌گفت بی حسی برای جنین خوب نیست

دندون پزشکی میشه رفت عکس نمیشه انداخت

۳ ماه دوم درست میکنن برات

به دکترت مشورت کن
اما معمولا میگن اشکالی نداره

من دکترم سه ماهه ی دوم

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو🥹 مامان مامان کوچولو🥹 ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری