۷ پاسخ

مبارکاس🤭🤣

والا منده گوخورام هردن ایی دن اورییم بولانیر
صبحلر ارور ورورام فیساریم ینیر

منممممم🙄😑😂😂😂

خب مبارک

آخخخخ منم ازینا خیلی دوس دارم😃😋😋

منم دیشب ب شوهرم گفتم برام لواشک بخر🤭🤭🤭🤭میگه مبارکه سومی توراهه🤣🤣🤣

😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط