۱۴ پاسخ

گلم ماشاءالله لاقوة الا بالله
ولی از من گفتن زیاد تو چشمش نزار
داریم که چشم زخم محبتم داریم چ برسه به بقیه حسودی یا هر نوعی
یا همیشه این ذکرو براش بخون
أُعِيْذُكُمَا بِكَلِمَاتِ اللهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانِ وَهَامَّةٍ، وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لاَمَّةٍ

ووااایییی ننه بخووورششش تماممم
لباساشووووو

آب قند لطفااااااا🥹🥹🥹
ماشاالله هزار ماشالله

تو باید دختر من میبودی بخدا انقد شبیه منی 🥰

خیلی نازه عزیزم😘
لباسشو کجا خریدی؟

ای خدااا یه سریالی بود معلم دهکده😂 خاله هتی بود چی بود وایب اونارو میده
یا حنا دختری در مزرعه

اینجا کجااسسس چه جای خوبیه برا عکاسی

ووووی چه ناز

عزیزم اینجا کجاس

وااای ننه از چشم بد بدور باشه عزیزم 🧿🌸

ای خدا جونم 🥹🥹 چقده شما ملوسی 🥰

اااااای جااااانم خدا حفظش کنه 🥰😍😍

ماشاالله ماشاالله بهش خیلی نازه

خدااااا چ نازههههه
لباسشو از کجا گرفتیییی

دقیقاااا😂

سوال های مرتبط