۲ پاسخ

من فکر میکنم اتش بس ترامپ برا تجدید قوا هست وگرنه دور اول مذاکرات ایران حتی به امریکا امتیاز داد قبول نکردن زد زیر همه چی حالا چی شد امریکا این همه شرایطای ایران رو پذیرفته و میگه میشه روش مذاکره کرد ترامپ خبیثه

🔹ارتش کویت و امارات اعلام کردند از ساعاتی قبل حملات موشکی از سمت ایران به سوی آنان شروع شد
🔹لازم به ذکر است که این حملات در پاسخ به نقض آشکار آتش بس در حمله به جیزیه سیری و لاوان و حملات رژیم به جنوب لبنان انجام شده

سوال های مرتبط