۸ پاسخ

چقد زود نشوندیش لگنش کوچیک میمونه و قدش کوتاه میشه

من چون بجه اولم پسر بود لباساش مونده خیلی حیفم میاد اخه اون زمان چون برای سیسمونی میخاستم همه را گرون وخارجی گرفتم الان گاهی بعضیاش که اسپرته به دخترم میپوشونم حس میکنم پسر میشه😀ولی بامزه میشن

ماشاالله بهش 😍

اوخ نننه. چقدر نازه ماشاالله 🥹🫀🧿
خدا حفظش کنه

ازکفشای علیهانه🤣

اینم از دختر من ک پسر شده بود😅

تصویر

😂😂ارههه

چقدر بچهای شماهم مثل پسرای من ازهم دیگه متفاوتن🤭

سوال های مرتبط

مامان آراد😍 مامان آراد😍 ۹ ماهگی