اگه خط سفیده تبخیره
اگه صورتیه مثبته
یکی دیگه بزن فرداصبح ناشتا
گلم بعد از پنج دقیقه هرچه باشه معتبر نیست.حتی رو جلد است هم نوشته.پنج دقیقه اول حسابه که به خط یا دو خط بیفته.بعد از اون حساب نیست
اینجوری که تو عکسه منفیه
یه هفته باید پریودیت عقب بیوفته بعد بی بی چک جواب میده
ولی اگه آز خون بدی همون موقع معلوم میشه
منم 5 روز عقب انداختم بی بی چک زدم اول ی خط بود بعد خط دیگ اینجو آمد گفتم اشتباه لابد صب ناشتا زدم دیدم ن پرنگ تر شد دو خط ازمایش دادم دوبار اولی احتمال داش چون زود رفتم عدد. پایین بود 2 روز بعدش رفتم گفت مثبت ضعیف حالا فردا قرار برم دکتر
با بچه 4 ماه دوباره باردار شدم 😄😂
نتیجه بی بی چک فقط پنج دقیقه اول معتبره بعدش ممکنه به علت تبخیر مثبت کاذب نشون بده
دوباره تکرار کن
خط تبخیره اگر استرس داری برو آزمایش خون بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.