۳ پاسخ

نینی😅

منم همینجور شدم رفتم سونو چیزی نبود فک کنم وسط دوره اینجوری میشه یا وقتی فولیکول بالغ باشه

منم بعصی وقتا میشم و نمیدونم برای چیه

سوال های مرتبط