پسر من تو حسرت دوچرخه اس گیرش نمیاد
دوستم برادخترش گرفته خییلی بزرگه بااینکه دخترشج ۱سال بزرگتره ولی هنوز نمیتونه پابزنه بدرد الانش نمیخوره ۱۶ یا۱۲بخر
ما 16 گرفتیم هنوز کامل نمیتونه رکاب بزنه 20 دیگه خیلی بزرگشه
من تا وقتی عروس شدم 20 داشتم سوار میشدم
بزرگه منم چندروز پیش سایز۱۶گرفتم باکمکی
برا۴سال که۲۰اصلا فایده نداره عزیزممم خیلی بزرگه
نه بزرگه از پسرم 16هست ایناکه شبیه موتوره...یکم کنترلش سخته یدونه سایز12گرفتیم فعلا بااون یادبگیره
نه زوده من16 خریدم با کمکی
بچه ات چند سالشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.