منم برای دخترم ۱۶ گرفتم با کمکی راحت رکاب میزنه البته صندلیش پایینه پایینه که قدش به زمین برسه
پسرمنم۱۶باکمکی داره راحت رکاب میزنه
اره خوبه ازپسرمم ۱۶هست ولی فعلا به۱۲هم گرفتم واسش ک کنترل کردنش راحت باشه
اره ۱۶خوبه چون ۱۲کوچیکه
سایز ۱۶ براشون خوبه مارک هارو نمیشناسم
واس الانشون ۱۶ خوبه پسرم ۱۲ داره یکم واسش کوچیک شده پول دستم بیاد ی ۱۶ واسش میخرم..الان قیمت ۱۶ چقده عزیزم میدونی؟
سلام
پسر منم تازه برای گرفتم سایز16کامل رکاب میزنه
12کوچیکه براش عزیز 16براش بگیر
بله دختر من داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.