میگم من جدی جدی درد زیر دل ندارم دیگ طبیعیه؟؟؟

۲ پاسخ

بهتر ک نداری . منم خیلی خفیف اونم گااااهی دارم

مگه قرار تااخر درد داشه باشی

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۳ ماهگی
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وششم بارداری