سلام خانوما پسرم اینجوری از دهنش آب میاد بیرون بزا چیه

تصویر
۶ پاسخ

بزذگترشدبهترشدقطره هم بود بهش دادم کولیکف بودفکرکنم معمولاتا4ماهگی خوب میشن

من دکتر بردم گفت بخاطر رویش جوانه دندان در داخل لثه هست نه که دندون دربیاد بیرون لثه نه
گفت از داخل داره جوونه میزنه از دو ماه و نیم ۱۳ ماهگی ادامه داره

رفلاکس داره

پسر من اینجوری بود رفلاکس پنهان داشت

آره بخاطررفلاکسه منم دخترم الان که بزرگتر شده بهترشده خیلی زیادآب دهنش نیومدبچه قبلم اصلاآبریزش نداشت

رفلکس

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۱ ماهگی