بزذگترشدبهترشدقطره هم بود بهش دادم کولیکف بودفکرکنم معمولاتا4ماهگی خوب میشن
من دکتر بردم گفت بخاطر رویش جوانه دندان در داخل لثه هست نه که دندون دربیاد بیرون لثه نه
گفت از داخل داره جوونه میزنه از دو ماه و نیم ۱۳ ماهگی ادامه داره
رفلاکس داره
پسر من اینجوری بود رفلاکس پنهان داشت
آره بخاطررفلاکسه منم دخترم الان که بزرگتر شده بهترشده خیلی زیادآب دهنش نیومدبچه قبلم اصلاآبریزش نداشت
رفلکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.