اره
از یکسالگی هر پنجشنبه بردم پیش بابام🥲😥
بچم ۱۰ ماهش بود بابای قشنگم رو ناگهانی از دست دادم . وقت و بی وقت میرم پیش بابام که آروم بشم مجبورم میبرمش با خودم
من هرجا میرم میبرمش فرقی نداره برام
من هرگز نبردم، سال مادرم هم دوبار بوده نبردم
یه بار با همسرم خونه موند و با داداشام رفتیم، پارسال هم گذاشتم خونه مادر همسرم ۲ ساعت
برای مراسم مادربزرگ همسرم هم اصلا نرفتم بهشت زهرا
نه اصلا دوست ندارم ببرم
اره خیلی ادای گریه های بقیه رو هم اون وسط درمیاره😂 با مداحی ام میرقصه
آره بارها بردم
نههه اصلا
من نبردم و نمیبرمم بده میگن بچه کوچیک ببری
چند بار مجبور بودم بردم
یه بار بردم
من نبردم تا حالا همسرم دوست نداره
اره کوچیک ترم بوده بردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.