خانوما آزمایش قند رو‌کی برم بدم بهتره🤔🤔🤔

۹ پاسخ

دکترم بهم گفت تو هفته ۲۴ انجام بده منم ۲۱ اردیبهشت نوبت گرفتم

یه هفته دیگه برو بده این هفته هم رعایت کن

۲۷ تا ۲۸ برو بده

من ۲۶هفته دادم

شما درد زیر دل داری مث پریودی؟من دارم طبیعیه؟؟

بیست و هشت

26 هفته ازمایش بده

ب من گفتن هفته ۲۴ تا ۲۸

از 24کامل تا ۲۸هفته فرصت داری

سوال های مرتبط

مامان پرنسا گلی🌸 مامان پرنسا گلی🌸 ۶ ماهگی
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌ودوم بارداری