نبر که بدتر میشه دختر من صبا پا میشد دو سه تا سرفه کرد دیگه نمیکرد بردم واکسن زدم هفته پیش همچین مریضیش شدت گزفت ابریزش و سرفه و عطسه برذم دکتر چرخ خشکن داد دو بار دادم بالا اورد دیگه ندادم هنوزم مریضه
نباید ببرین باشه تا خوب بشه من دقیقاً یک ماه بعد بردم واکسن زدم چون سرماخورده بود چون تب میکنه نمیزنن واکسن
نبر عزیزم
نه نباید ببری باید خوب خوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.