۳ پاسخ

هبچ وقت سعی نکن بندازیشا خدا روزیشو خودش میرسونه هیچ کار خدا بی حکمت نیست اصلا هم به حرف شوهرت گوش نده بگو کار خودت بوده حالام باید خرجشو بدی مکه الکیه تو این دوران همه ارزوی بچه دارن خدا دامنتون سبز کرده همهچی خدا میرسونه اصلا نگران نباش ❤️

نفس‌تنگی رو منم دارم
گریه و اینام هورمونه
سوزش گلو هم اسید معدست باید رعایت کنی

طبیعیه دیگه مامان شدن الکی نیس

سوال های مرتبط