۸ پاسخ

يه مادر از روزى كه ميفهمه نطفه تشكيل شده تا لحظه اى كه زنده س حرص بچه هاشو ميخوره
ذات مادر اينه
هرچقدر دعوا كنه داد بزنه اخر مادره تنها نگران و دلسوز بچه ش
من خودم گاها دخترام غذا نميخورن به همسرم ميگم فردا غذا نميپزم ولى فردا بهترينشو ميپزم چون دلم نمياد بچهام گرسنه بمونن

ببین من دیشب تا سر حد مرگ گریه کردم و یه تاپیک هم اینجا گذاشتم

تنها نیستی

تنها نیستی عزیزم🥲🫂من بیشتر وقتا قشنگ میشینم یه دل سیر گریه میکنم از دست کاراش

دق شدم از دست لجبازیاش دیشب یه کلی پسرمو دعوا کردم و کلی هم خودم گریه کردم

من مریض شدم اصلا همیشه سردرد قلب درد دارم

تنها نیستی پیر شدم

لجباز گفتی و تمام شد ؟؟😣
ب شدددت لجباز زورگو
پادشاهی تمام امور رو به دست گرفته فسقل خان 😑

سوال های مرتبط