خیلی زیاده عزیزم
با دکتر مشورت کم،قطره سرخود نده
والا دختر منم تو این سن اینجوری بود،الان هم یه وقتایی اینجوری هست،طبیعیه،به تعداد دفعات شیر خوردن پی پی کردن طبیعیه
دکتر گفت به ازای هربار شیر خوردن مدفوع داشته باشه طبیعیه
دختر منم همینجوریه
نه زیاده
ن خیلیهههه اسحاله؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.