۱۷ پاسخ

اون بچه وقت راه رفتن دقت نداره، مادرش وقت نوشتن 😁 حرص نخور خواهر پیر میشیا!

این چه طرز صحبت در مورد بچته خواهر دیدم مردم بچه عقب مونده دارن میگن هیچیش نیست تعریف میکنن ازش بالا می‌برن شما کمی برای دخترت ارزش قائل باش حواسش نیست بچست خب بازیگوشه و حواس پرت دقت نمیکنه خب

چون دقت ندارن بخاطر همونه .الان تو ب بچت اینجوری میگی خوب نیستا 🥲

گناه داره نگووووو اینو
فقط از رو حواس پرتیه رو هوا راه میرن رایانم هست
من خودمم هستم چون جلو مو نمی‌بینم و عجله میکنم همه جا بدنم کبوده همش

بچه منم میخوره زمین
سربه حواست فقط بدوبدومیکنه جلوش رونگاه نمیکنه

بازیگوشی میکنه 🫠

عزیززززم میدونم چقدر عصبی میشی ولی مطمعنی پای بچه مشکلی نداره؟دختر منم اینجوری بود پاش مشکل داشت...البته الان شکرخدا بهتر شده

بچه منم همینه میگم بچه تو چرا اینقد شل و ولی

پسر منم زیاد زمین میخوره ولی بخاطر اینه هوش و حواسش کامل به بازیه و عجله داره همس

باید به دکتر بگی

شاید پاش مشکل داره ک تعادل نداره

خب چ حرفیه 🤦🤦 خب سر ب هوا هستن دقت نمیکنن راه می‌ره بدو بدو و عجله دارن همیشه حرص نخور

یعنی چی؟خوب شاید از نظر استخون بندی ضعیفه

مثل بچه من تعادل نداره 😶

🙄تعادل نداره حتما

چون جلو پاشونو نگاه نمیکنن

این چه حرفیه مامان خانوم 😂خب بچس دیگه واسه هر چیزی حرص نخور

سوال های مرتبط