سونوم بنظرتون خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

هماتوم داری عزیزم دکترت شیاف میده بهت منم اولش هماتوم نداشتم بعدا بوجود اومد الان استراحت مطلقم فقط فقط استراحت کن تا برطرف شه من اشتباه کردم هی رفتم بیرون یللی تللی هماتوم دار شدم الان فقط دراز کش شدم

نرماله سونوت

کیسه زرده هم تشکیل شده

هماتوم داری ولی هنوز قلبش تشکیل نشده. دو هفته دیگه برو سونو تشکیل قلب و استراحت رو اصلا فراموش نکن

عزیزم منم هم هفته ی شما بودم رفتم سونو همین جور بود ان شاالله چند روز دیگه میریم برای سونو قلب و ضربان قشنگشو‌ میشنویم

اتفاقا خوب رفتی چون خدای نکرده اگر خارج رحمی باشه تو هفته پایین میفهمی و اذیت نمیشی

خیلی زود رفتی ۸ هفته کامل شد برو

چرلاینقد زود رفتی سنو قلب هنو مشخص نیست

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۳ ماهگی
مامان ‌مامان فندوق مامان ‌مامان فندوق هفته هفتم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته یازدهم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری