هماتوم داری عزیزم دکترت شیاف میده بهت منم اولش هماتوم نداشتم بعدا بوجود اومد الان استراحت مطلقم فقط فقط استراحت کن تا برطرف شه من اشتباه کردم هی رفتم بیرون یللی تللی هماتوم دار شدم الان فقط دراز کش شدم
نرماله سونوت
کیسه زرده هم تشکیل شده
هماتوم داری ولی هنوز قلبش تشکیل نشده. دو هفته دیگه برو سونو تشکیل قلب و استراحت رو اصلا فراموش نکن
عزیزم منم هم هفته ی شما بودم رفتم سونو همین جور بود ان شاالله چند روز دیگه میریم برای سونو قلب و ضربان قشنگشو میشنویم
اتفاقا خوب رفتی چون خدای نکرده اگر خارج رحمی باشه تو هفته پایین میفهمی و اذیت نمیشی
خیلی زود رفتی ۸ هفته کامل شد برو
چرلاینقد زود رفتی سنو قلب هنو مشخص نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.