زود رفتی ایشالله تشکیل میشه
گلم فک کنم ساک حاملگی تشکیل شده ولی کیسه زرده و جنین هنوز نیست، زوده به امید خدا دو هفته دیگه همشون تشکیل شدن
زود رفتی عزیزم بزار قشنگ دو هفته دیگه برپ
چیزایی برا تشکیل قلب و جنین خوبه بخور این دو هفته ایشالا که تشکیل بشه
نگران نباش سن حاملگی پایینه واسه همون نشون نداده
عزیزم وقتی دکترت گفته همچی طبیعیه چرا سونوتو میزاری اینجا هرکی به نظر بیخود بده استرس بده بهت
زود رفتی عزیزم ۸ هفته برو
گفته باید ازمایش بتا ۴۸ ساعت دیگه بدی چون ساک بارداری ت نمیدونم ناقصه انگار یا خالیه
سلام عزیزم خوبین بیخشیید میشه منچ راهنمایی کنی
منم ازمایشم مثبت شده
مث شما گهواره برام زده ۶هفته
الان برم دکتر سونو میکنه؟یا میک هفتم پاین
چجوریه
نه عزیزم جنین نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.