این سونوم هس لطفا بهم بگید قلب تشکیل میشه

تصویر
۹ پاسخ

نوشته فتال پل و ضربان قلب مشاهده میشود

من ۶ هفته رفتم فقط کیسه زرده و ساک تشکیل شده بود
۷ هفته رفتم اوکی شد
یک هفته ۱۰ روز بعد برو
نگران نباش

شاید تازه تشکیل شده بوده عزیزم چون اشاره کرده بهش.

کیسه زرد باشه قلب هم تشکیل میشه

گلم تشکیل شده اما هنوز زوده برای اینکه صداشو بشنوی باید یک یا دوهفته دیگه بری برای شنیدنش.
انشالله به سلامت بغلش بگیری مبارکت باشه.

اره نیفتاده یکمشو

عزیزم زود رفتی . ولی الان کامل تشکیل شده فقط ضربان قلب نشنیدن بمونه ۸ هفته بری قلبشم میشنوی. دقیقا برامنم همین جوری شد ۶ هفته رفتم صدای قلب نشنیدن موندم ۸ هفته رفتم صداش شنیدم

عزیزم‌ تشکیل شده که

سونو واژینال دادی؟

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی