خانما میشه نگاهی بندازید به سونوم

تصویر
۵ پاسخ

سن بارداری شما 4 هفته و 6 روز هستش، ساک حاملگی و کیسه زرده تشکیل شده اما قطب جنینی رو نتونستن ببینن ،چون سن حاملگی پایین هست هنوز زوده برای همین نوشته که یک الی دو هفته دیگه دوباره برید سونو، ولی بنظرم برای راحتی خیال و اینکه استرس نگیرید بمونید 8 هفته تون که شد برید سونو

منم پنج هفتم واسه هشت هفته نوشته سونو

سلام عزیرم شما رو دکتر خودش سونو کرد یا رفتین سونو بیرون

مبارکت باشه 😍

یه کیست هم در تخمدان چپ دیده شده

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۲ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ‌مامان فندوق مامان ‌مامان فندوق هفته هفتم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته یازدهم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوقم مامان فندوقم ۵ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری