خانما سونوم چی گفته؟؟😥😥😥

تصویر
۱۴ پاسخ

عزیزم بسپر به خدا یکم صبر کن . اگه موندنیه میمونه اگرم نشد انشاالله دفعه بعد

لکه بینی نداری؟

۷برج ده

عزیزم تاریخ اخرین پریودیت کی بوده؟

عزیزم دفورمه هسش. منم چن سال پیش تا هشت هفته صبر کردم گفتن دفورمه هست سقط میشه خودش ..و واقعا هم خود ب خود سقط شد تشکیل نشد اصلا. نمیخوام اصلا استرس بگیری همه باهم فرق میکنن بهتره دوبارع تکرار کنی

ممنون عزیزم

خوبه عزیز

تصویر

ساک کلابه ینی مچاله ب اصطلاح..ساک نامنظمه..باید دوهفته دیگ بری سونو

عزیزم قلب دیده نشده چون براساس سونو ۵هفته بودی دو سه هفته دیگ دوباره برو

بیا عزیزم

تصویر

فتال پل همون جنینه

عزیزم ساک حاملگی تشکیل شده فقط چون خیلی زوده هیچی مشخص نیس طبیعیه نترس هفته ۸به بعد برو سونو

فکر کنم. جنین دیده نشده

ندارم ،میشه شما برام بزنی بهم الان بگی،ازت ممنون میشم

بزن چت جی بی تی کامل برات تفسیر میکنه

سوال های مرتبط

مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرکم🥺💙 مامان پسرکم🥺💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوقم مامان فندوقم ۵ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان ‌مامان فندوق مامان ‌مامان فندوق هفته هفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۶ ماهگی
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری