عزیزم بسپر به خدا یکم صبر کن . اگه موندنیه میمونه اگرم نشد انشاالله دفعه بعد
لکه بینی نداری؟
۷برج ده
عزیزم تاریخ اخرین پریودیت کی بوده؟
عزیزم دفورمه هسش. منم چن سال پیش تا هشت هفته صبر کردم گفتن دفورمه هست سقط میشه خودش ..و واقعا هم خود ب خود سقط شد تشکیل نشد اصلا. نمیخوام اصلا استرس بگیری همه باهم فرق میکنن بهتره دوبارع تکرار کنی
ممنون عزیزم
خوبه عزیز
ساک کلابه ینی مچاله ب اصطلاح..ساک نامنظمه..باید دوهفته دیگ بری سونو
عزیزم قلب دیده نشده چون براساس سونو ۵هفته بودی دو سه هفته دیگ دوباره برو
بیا عزیزم
فتال پل همون جنینه
عزیزم ساک حاملگی تشکیل شده فقط چون خیلی زوده هیچی مشخص نیس طبیعیه نترس هفته ۸به بعد برو سونو
فکر کنم. جنین دیده نشده
ندارم ،میشه شما برام بزنی بهم الان بگی،ازت ممنون میشم
بزن چت جی بی تی کامل برات تفسیر میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.