بچها سونوم رو نیگا بندازید

تصویر
۸ پاسخ

دوشاخ خطرناکه؟

اره خونریزی و لکه بینی دارم دکتر امپول وشیاف داد گف استراحت باشم

گلم لکه بینی داری ؟

عزیزم همه چیز عالیه ولی چون رحم دوشاخه باید سرکلاژ بشی احتمالا پایان دوازده هفتگی سرکلاژت کنه

خوبه فک کتم

عزیزم سونوت خوبه . نوشته ک رحمت دوشاخ هستش ک بارداری در سمت راس تشکیل شده

گلم رحمت دوشاخه؟

دکتر چه گفت

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۶ ماهگی
مامان تودلی🥰 مامان تودلی🥰 هفته هجدهم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری