۱۳ پاسخ

برای خونگی خوبه دیگه

نههه جنس لباساش خیلی خوبه... من از موقعی ک دختر اولم کوچیک بود خرید میکنم ازش تقریبا همه لباسای بچه ها رو از این سایت میخرم

منم خریدم خداییش خوب بودن

نه عزیزم برای خونگی ودم دستی قیمت نسبت به کیفیت خیلی خوبه

من خیلی ازش لباس گرفتم خیلیم شستم هی اتو کردم جنسای خوبی داره والا
منم اولش میخاستم سفارش بدم میترسیدم ولی دیدم عالیه همیشه میگیرم ازش

بله من خریدم لباس های نینی ریز پوش بیشتر خونگی هستن کیفیت جالبی ندارن ولی تربچه خیلی خوبه

نه عالیع من همیشه خرید از اونجا هه
الانم بلیر شورتی میخام سفارش بدم

نه ی تیشرت شلوارک
ی لباس زمستونه هم خریدم ازش نه پرز داد نه رنگش رفته

بعضیا نداره اون ست شلوار اینا ک خیلی ارزونه افتضاحه

من از تربچه بیشتر راضی ام

توروبیکاهم پیج داره ؟ای دیشومیدین

سلام خیلی خوبه و عالی

من تربچه خریدم راضیم تو پست هام هست پاییینا

سوال های مرتبط