۱۱ پاسخ

بیومیل ای ار خیلی مزخرفه منم ب پسرم میدادم مثلا ای ار باید غلیظ باشه اما رقیق بود من ببلاک ای ار میدم راضیم

برای عکس آتلیه ای پیام دادین
به شماره
۰۹۳۶۸۲۳۸۶۱۰
پیام بدین هم روبیکا وهم ایتا

آسنا هنوزم رفلاکس داره

همون بیومیل عادی بده

منم دیگه ای ار نمیخوره پسرم دکترشم گفت نیازی نیست،یکی اینجا بهم گفت یهو عوض نکن اول قاطی کن یعد

پسر منم ای آر میخورد من عوض کردم ساده گرفتم نخورد الان قاطی میکنم میدم دکترش گفت موردی نداره

عزیزم احتمالا تشخیص دکترش این بوده که رفلاکسش خوب شده کامل
نه طعمشون یکیه خیلی تفاوتی نداره ولی چون AR نیست دیگه اونقدر غلیظ نیست،اتفاقا بهترم هست مخصوصا واسه اماده سازیش و شستشوی شیشه😁
حالا که نیازی نیست AR بخوره براش اپتامیل بگیر،بین شیرخشکا شیر بهتریه وزن دهی خوبیم داره و کلا شیر خوبیه

ای ار خیلی خوشمزه نیست
پس عوض کن

وزن دهیش چطور بود با بیومیل ای ار

خب بیومیل سوی بگیر
پسر منم ای آر میخوره اما قبلش سوی میخورد مزه هاشون یکیه

رفلاکسش خوب شده؟؟؟

سوال های مرتبط