۴ پاسخ

یه ماهه نمیدم ولی اگه بهش میسازه و یبوستم نداده عجله نکن همون ای ار بهتر بود

سوال منم هست آخه دخترم هنوز هم بالامیارع😭😭

از ۸ ماه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان آویـن👼🏻🎀 مامان آویـن👼🏻🎀 ۱ سالگی
مامان آریل💙🌸💙 مامان آریل💙🌸💙 ۹ ماهگی