سلام تو تهران دکتر مینودخت باورسادکریمی از بهترین پزشک های تهرانه ک تو کلینیک مام هم کار های انتقال رو انجام میده برو ویزیت شو بعد همه مراحل iuiرو بهت توضیح میده و تک تک زمان داروها تا آزادسازی و انتقال با توجه ب سونا هایی ک میکنه میگه کدوم روز ساعت چند کلینیک باشی
ایشالله ک هر چی خیر و صلاحتون هست همون بشه
میرید توی بازه سیکل پریودی و بهتون دارو و آمپول و... میدن،بعد روز ۱۱ اگر اشتباه نکنم،امپول آزاد سازی میزنین و طبق سنویی ک میکنن میگن که چند روز بعدش برید برای نمونه و...
روز انتقال هم ک شد،همسرتون میره نمونه میده و نمونه اش توی آزمایشگاه آنالیز میشه و بهترین اسپرم ها رو همون روز واستون انتقال میدن و ۱۴ روز بعدش،تست خون میدین که اگر مثبت بود نشون میده...اگر منفی بود،پریود میشین
دکتر زنان بری راهنماییت میکنن کدوم مراکز و کجا بری
🙁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.